Waarom staan advertenties ‘Niet geplaatst’?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een advertentie met de status ‘Niet geplaatst’ in het dashboard staat.

 

  • Er is nog geen Admarkt account gekoppeld in je Marktfeed account.

Je kunt hier, na inloggen, je Admarkt account koppelen.

 

  • Het gekoppelde Marktplaats account is geen Admarkt account.

Maak hier een Admarkt account aan wanneer je dat nog niet gedaan hebt.

Heb je wel een Admarkt account aangemaakt maar werkt deze nog niet? Neem dan contact op met Marktplaats Zakelijk via 088 008 26 26.

 

  • Er mist informatie om de advertentie juist te kunnen genereren.

Wanneer je de advertentie in het Marktfeed dashboard opent, dan staat uitgelegd welke informatie mist. (Bv. Prijs, titel etc.)

 

  • Er is eenmalig iets misgegaan bij het plaatsen van de advertentie.

Probeer de advertentie nogmaals te plaatsen.

 

Werkt geen van bovenstaande oplossingen, of kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.